ΤΑ ΤΑΡΩ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ - Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΑΝΑ

2021-03-16

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΑΝΑ

ΤΑΡΩ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΚΑΝΑ

12 κάρτες της Μεγάλης Αρκάνα αντιστοιχούν στα ζώδια του Ζωδιακού, 7 στους πλανήτες και 3 στα Στοιχεία (Αέρας , Νερό και Φωτιά), ενώ το Στοιχείο της Γης, στο οποίο ήδη βρισκόμαστε, δεν αντιπροσωπεύεται (12+7+3=22). Μερικοί αντιστοιχούν αντί για τα τρία αυτά στοιχεία τους πλανήτες Ουρανό, Ποσειδώνα και Πλούτωνα (οι οποίοι όμως δεν ήταν γνωστοί στους αρχαίους).

0. Τρελλός (Αέρας,)
Η κοσμική σοφία κρατημένη σε έλεγχο από τη τέλεια αθωότητα και τη θεία φύση. Το Πνεύμα στην αναζήτηση της εμπειρίας. Αντιπροσωπεύει τη ιδέα, τη σκέψη και τη πνευματικότητα. Αυτή που προσπαθεί να ανέλθει πάνω από τα υλικά πράγματα (εάν το εξεταζόμενο θέμα είναι πνευματικό). Εάν όμως εξετάζεται ένα υλικό γεγονός της καθημερινής ζωής, τότε αυτή η κάρτα δεν είναι καλή και δείχνει ανοησία, βλακεία, εκκεντρικότητα ή ακόμα και μανία, εκτός και εάν συνοδεύεται από πάρα πολύ καλές κάρτες. Θεωρείται πάρα πολύ ιδανική και ασταθής για να είναι γενικά καλή στα υλικά πράγματα.


1. Ο Μάγος (Ερμής)
Αντιπροσωπεύει τον Ερμή ή Θωθ το θεό της Σοφίας και του Λόγου, τον αποκαλυπτόμενο Θεό. Εκφράζει την ένωση και ισορροπία των στοιχειακών δυνάμεων που ελέγχονται από το νου. Ο ίδιος ο αριθμός της Ατραπού (12) υποδηλώνει τη σύνθεση όλου του Ζωδιακού, όπως ο Ερμής είναι η σύνθεση των πλανητών.
Δείχνει επιδεξιότητα, σοφία και προσαρμογή. Επίσης πανουργία, πονηρία
κ.λ.π., ανάλογα με τον καλό ή κακό επηρεασμό της από τις διπλανές της κάρτες. Μερικές φορές παριστάνει απόκρυφη Σοφία.

2. Η Μεγάλη Ιέρεια ( Σελήνη, )
Είναι ένα καθαρά σεληνιακό σύμβολο. Η μεγάλη θηλυκή δύναμη που ελέγχει την ίδια τη πηγή της ζωής συγκεντρώνοντας μέσα της όλες τις ενεργητικές δυνάμεις, τις οποίες κρατά σε διάλυση μέχρι τη στιγμή της απελευθέρωσης. Σύμφωνα με τον Waite είναι η πνευματική Νύφη και Μητέρα, η Κόρη των Άστρων και ο ανώτερος Κήπος της Εδέμ.
Δείχνει αλλαγή και μεταβολή, αύξηση και μείωση, διακύμανση (για καλό ή κακό ανάλογα με τον επηρεσμό της).

3. Η Αυτοκράτειρα (Αφροδίτη, )
Είναι η Ίσιδα της Φύσης, η δημιουργική και θετική πλευρά της, συμβολιζόμενη με την ημισέληνο και την Αφροδίτη. Οι άλλες δυο όψεις της είναι στην αντίστοιχη Αιγυπτιακή τριάδα η Αθώρ και η Νέφθυς, που αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα τη Μεγάλη Ιέρεια (πανσέληνος) και τη Δικαιοσύνη (σελήνη 3/4). Η Ίσιδα και η Αφροδίτη δίνουν την όψη της Αγάπης, ενώ η Αθώρ είναι μάλλον μυστικιστική. Η Αυτοκράτειρα συμβολίζει τον Αποκρυφισμό ή το Τάγμα διακρινόμενα από τη θρησκεία (Μεγάλη Ιέρεια).
Αποτελεί το σύμβολο της αναγέννησης, της παγκόσμιας γονιμότητας και επιθυμίας. Συμβολίζει επίσης τη πόρτα ή πύλη με την οποία εισέρχεται κάποιος στη ζωή και τη Πύλη των εσωτερικών μυστηρίων. Ο δρόμος από αυτή προς τα μυστικά της Μεγάλης Ιέρειας είναι μόνο για τους εκλεκτούς.
Δείχνει ομορφιά, ευτυχία και επιτυχία. Ακόμα χλιδή και μερικές φορές ασωτία, αλλά μόνο όταν είναι μαζί με πολύ κακές κάρτες.

4. Ο Αυτοκράτορας (Κριός)
Αντιπροσωπεύει μια τεράστια δημιουργική ενέργεια και ακόμα κυριαρχία. Αντιστοιχεί στο δεκανό του Άρη στο Κριό και παριστάνει έτσι τη τρομερή δύναμη της Φύσης κατά την επιστροφή της Άνοιξης μετά τη νέκρα του Χειμώνα.. Είναι ο Κριός, ο μπροστάρης, ο πρωτοπόρος, ο στρατηγός, ο κατακτητής. Θερμός, εμπαθής και ορμητικός, η αποθέωση του Άρη, είτε στον έρωτα ή στο πόλεμο. Αποτελεί το θετικό αρσενικό, όπως η σύζυγός του
Αυτοκράτειρα αποτελεί το θετικό θηλυκό. Ο ένας δείχνει αρσενική δύναμη και φωτιά, ενώ η άλλη θηλυκή ομορφιά, πολυτέλεια και γονιμότητα.
Δείχνει πόλεμο, κατάκτηση, νίκη, αγώνα και φιλοδοξία.

5. Ο Ιεροφάντης (Ταύρος,)
Είναι ο Μεγάλος Ιερέας, το αρσενικό αντίστοιχο της Μεγάλης Ιέρειας, η στοχαστική, μυστικιστική όψη της αρσενικής δύναμης, ο Σκεπτόμενος, ενώ ο Αυτοκράτορας είναι ο Δρων. Η Σφαίρα του Ζωδιακού ενεργώντας μέσω του Ταύρου πάνω στο Δία. Αντιπροσωπεύει τον Όσιρι, τον Αιγυπτιακό θεό της ανάστασης και δεν μετακινείται ποτέ από το θρόνο του, παρά μόνο για να μυήσει και να ιερουργήσει. Αντιπροσωπεύει επίσης τη απόκρυφη σκέψη, την εσωτερική δύναμη και αντοχή, το στοχασμό και τη συμφιλίωση. Πολλές φορές δείχνει τη κρυφή προστασία των Διδασκάλων. Ο μαγικός τίτλος του είναι Ο Μάγος των Αιώνιων Θεών.
Θεία σοφία, υλοποίηση, εξήγηση, διδασκαλία. Διαφέρει και μοιάζει συγχρόνως με μερικές από τις όψεις του Μάγου, του Ερημίτη και των Εραστών. Γεκικότερα αντιπροσωπεύει την απόκρυφη Σοφία.

6. Οι Εραστές Δίδυμοι,Η απελευθερωτική δράση της καθόδου της ανώτερης Διάνοιας, ή η απελευθερωτική δράση της φώτισης. Η επίδραση της έμνευσης πάνω στη διαίσθηση που καταλήγει στη φώτιση και την απελευθέρωση. Το ξίφος, όχι μόνο της διαίρεσης και διάκρισης, αλλά και της κατάκτησης και απελευθέρωσης, που κόβει τα δεσμά της συνήθειας και του υλισμού. Ο αριθμός της είναι το 7, και στο πλανήτη Αφροδίτη, του οποίου η σημασία είναι αγάπη, ένωση και γονιμότητα.


Δείχνει έμπνευση (παθητική και μερικές φορές διαμεσική, διαφέρουσα έτσι από αυτή του Ιεροφάντη, του Μάγου και του Ερημίτη). Κινητικότητα, ισχύς και δράση, που προκύπτουν από έμπνευση και παρόρμηση.

7. Το Άρμα ( Καρκίνος, )
Αντιπροσωπεύει την ένωση δύο αντιθέτων, τα οποία μπορούν να σύρουν μαζί το άρμα του ανώτερου ανθρώπου προς τους μεγάλους σκοπούς που αυτός προσπαθεί να επιτύχει. Είναι το σύμβολο του πνεύματος του ανθρώπου που ελέγχει τις κατώτερες αρχές της ψυχής και του σώματος και το οποίο, περνώντας θριαμβευτικά μέσα από το αστρικό πεδίο, ανέρχεται πάνω από τα σύννεφα της ψευδαίσθησης, εισχωρώντας στα ανώτερα πεδία.
Θρίαμβος, νίκη, υγεία. Επιτυχία, αν και μερικές φορές όχι σταθερή και διαρκή.

8. Η Δύναμη (Λέων, )
Η κυριαρχία του ανώτερου πάνω στο κατώτερο. Εδώ είναι η ψυχή που κρατά σε έλεγχο τα πάθη, αν και τα πόδια της παραμένουν ριζωμένα στη γη. Το Λιοντάρι είναι όχι μόνο το πέμπτο ζώδιο στο φυσικό ζωδιακό, αναφερόμενο στον 5ο Οίκο (σεξ και έρωτας, αλλά όχι γάμος), αλλά και το πρώτο ζώδιο του ανακατασκευασθέντος από αυτή Μυητικού Ζωδιακού από τον οποίο αρχίζουν όλοι οι δεκανοί. Συμβολίζει επομένως εσωτερικά την Αρχή ή Δημιουργία των πραγμάτων. Το Ερπετό είναι επίσης το σπερματοζωάριο, ο διεγέρτης της νέας ζωής στο θηλυκό. Σαν τέτοιο αντιπροσωπεύει επίσης την Κουνταλίνη, τη πνευματική φωτιά της σπονδυλικής στήλης χωρίς την οποία δεν μπορεί να υπάρξει καμιά μετάλλαξη, καμιά πνευματική ανάπτυξη και καμιά νέα γέννηση.
Υπομονή, δύναμη, θάρρος, κινητήρια ισχύς και μερικές φορές πείσμα κ.λ.π. Θα πρέπει να συγκριθεί με τη Δικαιοσύνη.

9. Ο Ερημίτης (Παρθένος, )
Ο μοναχικός, αιώνιος αναζητητής της Αλήθειας, της αλήθειας για τον άνθρωπο και τη σχέση του με το σύμπαν.
Αποδίδεται στο ζώδιο της Παρθένου και συνδέεται έτσι με την ανθρώπινη σεξουαλικότητα στη παρθενική ή ακόμα προεφηβική της κατάσταση.
Σύνεση, αναζητηθείσα και αποκτηθείσα από ψηλά σοφία. Θεία έμπνευση (αλλά ενεργητική σε αντίθεση με αυτή των Εραστών). Μαζί με τον Ιεροφάντη και το Μάγο αποτελούν τους 3 Μάγους.

1O. Ο Τροχός της Τύχης (, Δίας, )
Το σύμβολο του χρόνου, της κυκλικής προόδου κι επομένως του κάρμα. Ο άνθρωπος ανερχόμενος μέσω του τροχού της ζωής από τη μεταβατικότητα και παροδικότητα στην αιωνιότητα και αθανασία.
Καλή τύχη και ευτυχία (μέσα σε όρια), αλλά μερικές φορές επίσης ένα είδος μέθης με την επιτυχία, εάν αυτό επιβεβαιώνεται από τις διπλανές κάρτες.

11. Η Δικαιοσύνη ( Ζυγός, )
Αντιπροσωπεύει τη Νέφθυ, τη τρίτη όψη της Σελήνης, τη δίδυμη αδελφή της Ίσιδας. Έχει σα σύμβολά της το Ξίφος και το Ζυγό. Το γράμμα Λάμεδ στο οποίο αντιστοιχεί συμβολίζει τη κατάσταση ισορροπίας που αποτελεί τη Πύλη προς τα Μυστήρια. Η Φέρουσα τους Ζυγούς.
Αιώνια δικαιοσύνη και ισορροπία. Δύναμη και ισχύς, αλλά αναχαιτισμένη, όπως στη πράξη της δικαστικής απόφασης.Θα πρέπει να συγκριθεί με τη Δύναμη. Σε συνδυασμό με άλλες κάρτες δείχνει νομικές υποθέσεις, δικαστήριο, δίκη κ.λ.π.


12. Ο Κρεμασμένος ή Πνιγμένος ( Νερό, )
Ένα πολύ σημαντικό, αν και καλυμμένο σύμβολο. Αντιπροσωπεύει τη θυσία, τη βύθιση (ή κάθοδο) του ανώτερου μέσα στο κατώτερο για τον εξευγενισμό του τελευταίου. Είναι η κάθοδος του Πνεύματος μέσα στην Ύλη, η ενσάρκωση του Θεού στον άνθρωπο, η υποταγή στα δεσμά της ύλης για να μπορέσει αυτή να ξεπεραστεί και να μεταλλαχθεί. Αντιπροσωπεύει το «εσφαγμένο Αρνίο από
καταβολής κόσμου», τη θυσία του Χριστού και του Όσιρη.
Επιβληθείσα θυσία, τιμωρία, απώλεια. Μοιραία και όχι εκούσια. Γενικά πόνος.

13. Ο θάνατος ( Σκορπιός, )
Ο Θάνατος ο εξισωτής των πάντων. Η αιώνια μεταβολή από τη ζωή στο θάνατο και διά μέσου του θανάτου προς τη ζωή. Η αιώνια μεταμορφωτική (και γι' αυτό το λόγο απατηλή) δράση της φύσης που αναμορφώνει και ανανεώνει όλα τα πράγματα. Η διαβρωτική και καταστροφική δράση του καταχθόνιου Πυρός σε αντίθεση με το Ουράνιο Πυρ.
Χρόνος, αιώνες, μεταμόρφωση. Ακούσια αλλαγή σε αντίθεση με την εκούσια της Σελήνης. Μερικές φορές θάνατος και καταστροφή, αλλά σπάνια το τελευταίο και το πρώτο μόνο εάν επιβεβαιώνεται από τις κάρτες με τις οποίες αυτή συνδέεται.

14. Η Εγκράτεια ( Τοξότης,)
Η ισορροπία, όχι του Ζυγού, αλλά της ορμής του εκσφενδονιζόμενου βέλους του Τοξότη από τη τεταμένη χορδή του τόξου. Για να ξεκινήσει όμως αυτή η ορμή ή ώθηση θα πρέπει να κρατηθούν σε ισσοροπία οι αντίθετες δυνάμεις της Φωτιάς και του Νερού από την αναχαιτιστική δύναμη του Κρόνου. Το Πυρ και το ύδωρ συμφιλιούμενα κι εξισορροπούμενα από τον Αέρα . Ένα ιδιαίτερα αλχημικό σύμβολο που δείχνει το μετριασμό κι εναρμόνιση των αντιτιθέμενων στοιχείων.
Αντιπροσωπεύει τη Μέση Οδό, τον ευθύ και στενό δρόμο ανάμεσα σε δυο αντιτιθέμενες δυνάμεις, που οδηγεί στη σωτηρία και σε μια ανώτερη ζωή. Οι πειρασμοί είναι πολλοί προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά του όπου καραδοκούν τα απειλητικά σύμβολα του Θανάτου και του Διαβόλου.
Συνδυασμός δυνάμεων, πραγμάτωση, δράση (υλική). Αποτέλεσμα καλό ή κακό.

15. Ο Διάβολος (, Αιγόκερως, )
Αντιπροσωπεύει τις χονδροειδείς (ή και κτηνώδεις) παραγωγικές δυνάμεις της φύσης πάνω στο υλικό επίπεδο. Αντιστοιχεί στον αρχαίο Ελληνικό θεό Πάνα
και στον Αιγυπτιακό θεό Μένδη. Υπαινίσσεται επίσης τις σεξουαλικές δυνάμεις της φυσικής γέννησης. Ο Διάβολος θεωρείται εδώ σαν ο αιώνιος ανανεωτής όλων των μεταβαλλόμενων μορφών της Δημιουργίας, σε συμφωνία με το Θείο Νόμο, και θα πρέπει έτσι να μελετηθεί σε συνδυασμό με το Θάνατο (No.13). Αντιπροσωπεύουν μαζί τις δυο ελεγκτικές δυνάμεις του σύμπαντος: τη φυγόκεντρη και τη κεντρομόλα, τη καταστροφική και την αναπαραγωγική ή τη δυναμική και τη στατική.
Υλικότητα, δύναμη, υλικός πειρασμός. Μερικές φορές ιδεοληψία ή ψύχωση, ιδιαίτερα εάν σχετίζεται με τους Εραστές.

16. Ο Κεραυνοβολημένος Πύργος ( Άρης, )
Ο Πύργος της Βαβέλ κτυπημένος από την Ουράνια Φωτιά. Η τρομερή, καταστροφική δράση του κεραυνού, που καταστρέφει τις παγιωμένες μορφές για να προωθήσει στη θέση τους νέες. Το καταστροφικό σε αντίθεση με το συντηρητικό, ή η ενέργεια επιτιθέμενη στην αδράνεια. Η ορμητική κατακρήμνιση όλων όσων περιορίζονται μέσα στους τοίχους της ευκολίας και της συνήθειας. Σε ορισμένους συνδυασμούς δείχνει καταστροφή, κίνδυνο και πτώση.

17. Το Άστρο (,Υδροχόος)
Το επτάκτινο Άστρο της Αφροδίτης λάμποντας πάνω από τα ύδατα του Υδροχόου. Η «καθοδηγητική δύναμη της αγάπης που σε όλες τις όψεις και μορφές της φωτίζει τη ψυχή στη διάρκεια της βύθισής της στην Ανθρωπότητα». Με την Αιγυπτιακή έννοια είναι ο Σείριος, το Άστρο του Κυνός, το Άστρο της Ίσιδας-Όσιρη. Γύρω του είναι τα Άστρα των Επτά Πλανητών.
Ελπίδα, πίστη, απρόσμενη βοήθεια. Αλλά μερικές φορές ονειροπολησία,
εξαπατημένη ελπίδα κ.λ.π.

18. Η Σελήνη ( Ιχθείς,)
Από τα ταραγμένα νερά της Νύχτας ελίσσεται το σκοτεινό μονοπάτι του μόχθου, της προσπάθειας και της πιθανής αποτυχίας, φρουρούμενο από απειλητικούς σκύλους που προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους πεζοπόρους. Είναι η ατραπός του αίματος και των δακρύων στην οποία πρέπει να ξεπεραστεί ο φόβος, η αδυναμία και ο δισταγμός. Η απατηλή επίδραση τις φαινομενικής δύναμης των Υλικών Δυνάμεων.
Δυσαρέσκεια, εκούσια αλλαγή (σε αντίθεση με την ακούσια του Θανάτου). Σφάλμα, ψεύδος και εξαπάτηση.

19. Ο Ήλιος ( Ήλιος,)
Η δημιουργική επίδραση των δυο κατώτερων και παθητικών στοιχείων, του Νερού και της Γης, κάτω από την δράση των ακτίνων του Ηλίου: «Προστατευόμενος από τον τοίχο που τον περιβάλλει, και στεκόμενος δίπλα στα ύδατα της μετανοίας, ο προσκηνητής μπορεί να παραδοθεί χωρίς φόβο στο ερευνητικό Φως και να αποροφήσει από αυτό τη ζεστασιά και ζωτικότητα για τον αγώνα που έχει μπροστά του».
Δόξα, κέρδος, πλούτη. Μερικές φορές επίσης αυθάδεια, επίδειξη, ματαιοδοξία, αλλά μόνον όταν είναι μαζί με πολύ κακές κάρτες.

20. Η Κρίση ( Φωτιά, )
Για τον αμύητο είναι η Τελική Κρίση με έναν άγγελο να φυσά μια σάλπιγγα και να εγείρονται οι νεκροί από τους τάφους τους, αλλά για το μυημένο ένα σύμβολο των δυνάμεων του Στοιχείου της Φωτιάς. Ο Ερμής ενεργώντας μέσω της Φωτιάς πάνω στα Κοσμικά Στοιχεία.
Τελική απόφαση, κρίση, καταδίκη.

21. Ο Κόσμος Κρόνος,
Το Σύμπαν, Ο κόσμος. Η στεφανωμένη με την ημισέληνο θηλυκή μορφή, η περιβαλλόμενη από τους 12 κύκλους του Ζωδιακού, είναι η Ίσιδα και η Νύφη της Αποκάλυψης.


Σύνθεση, ο κόσμος, το βασίλειο. Επιτυχία, ανταμοιβή, ταξίδι, αποδημία. Συνήθως δηλώνει το πραγματικό θέμα της ερώτησης κι εξαρτάται επομένως πλήρως από τις κάρτες με τις οποίες συνδέεται.

Η ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΑΝΑ

Η ΜΙΚΡΗ ΑΡΚΑΝΑ
Οι 56 κάρτες της Μικρής Αρκάνας διακρίνονται, όπως είπαμε, σε τέσσερα «χρώματα» που το καθένα περιλαμβάνει 14 κάρτες.

Κάθε χρώμα περιλαμβάνει 4 Φιγούρες (Βασιλιάς, Βασίλισσα, Ιππότης, Βαλές, ένα άσσο και 9 κάρτες καθαρού χρώματος αριθμημένες από το 2 ως το 10. Έχουμε έτσι συνολικά 16 Φιγούρες, 4 Άσσους και 36 κάρτες καθαρού χρώματος που αντιστοιχούν στους 36 δεκανούς του Ζωδιακού.


ΟΙ ΔΕΚΑΕΞΗ ΦΙΓΟΥΡΕΣ
Τα Μπαστούνια αντιπροσωπεύουν άτομα με πολύ ξανθά ή κόκκινα μαλλιά, με γαλανά μάτια και λευκό ή ξανθό δέρμα.

Οι Κούπες αντιπροσωπεύουν γενικά μετρίως ξανθά άτομα, με ανοιχτά καστανά μαλλιά και γκρίζα ή μπλε μάτια.

Τα Σπαθιά αντιπροσωπεύουν γενικά σκούρα άτομα, με σκούρα καφέ μαλλιά και καστανά ή γκρίζα μάτια.

Τα Πεντάκτινα αντιπροσωπεύουν γενικά πολύ σκούρα άτομα, με μαύρα ή πολύ σκούρα καφέ μαλλιά και σκούρα μάτια.


Οι Βασιλιάδες αντιπροσωπεύουν γενικά άνδρες 40 χρονών και πάνω, οι Βασίλισσες γυναίκες 40 χρονών και πάνω, οι Ιππότες ή Πρίγκηπες νεαρούς άνδρες (κάτω από 40 χρονών) και οι Βαλέδες ή Πριγκήπισσες νεαρές γυναίκες (κάτω από 40 χρονών).
Οι Ιππότες είναι πάντα καβάλα σε Άλογα και φέρουν πανοπλία. Αντιπροσωπεύουν μια άμεση δύναμη, βίαιη σε δράση, αλλά της οποίας η επίδραση περνά γρήγορα. Οι Βασίλισσες φέρουν επίσης πανοπλία και κάθονται πάνω σε Θρόνους.
Αντιπροσωπεύουν , τη Μητέρα και γεννήτορα της υλικής Δύναμη, μια Δύναμη που αναπτύσσει και πραγματοποιεί τη Δύναμη του Βασιλιά, σταθερή και ακλόνητη, αλλά όχι τόσο άμεση, λόγω διάρκειας. Οι Ιππότες ή Πρίγκιπες φέρουν επίσης πανοπλία και κάθονται πάνω σε Άρματα. Η δύναμή τους είναι άμεση (αλλά όχι τόσο γρήγορη σαν του Βασιλιά) και διαρκεί (αν και δεν είναι τόσο σταθερή όσο της Βασίλισσας).

Οι Ακολουθοι Βαλέδες ή Πριγκίπισσες ή φέρουν λίγη μόνο πανοπλία και στέκονται σταθερά από μόνες τους, χωρίς τη βοήθεια αλόγου, άρματος ή θρόνου.


Ο Βασιλιάς Μπαστούνι, είναι ενεργητικός, γεναιόδωρος, άγριος, ξαφνικός και ορμητικός. Κακά επηρεασμένος είναι σκληρός και κτηνώδης. Κυβερνά από την Εκλειπτική μέχρι τις 45° βόρειου (εκλειπτικού) πλάτους και από τις 20° του Σκορπιού μέχρι τις 20° του Τοξότη (εκλειπτικού) μήκους, περιλαμβάνοντας ένα μέρος του τον αστερισμού του Ηρακλή (ο οποίος φέρει επίσης ρόπαλο). Είναι η Φωτιά της Φωτιάς.


Η Βασίλισσα Μπαστούνι, Η Βασίλισσα των Θρόνων της Φωτιάς δείχνει προσαρμοστικότητα, μια σταθερή δύναμη εφαρμοσμένη σε ένα αντικείμενο. Σταθερή κυβερνήτης, μεγάλη ελκτική δύναμη, η δύναμη της εντολής. Ευγενική και γενναιόδωρη όταν δεν αντιτίθεται. Κακά επηρεασμένη είναι πεισματάρα, εκδικητική, τυραννική, με τάση να στραφεί ξαφνικά εναντίον κάποιου χωρίς αιτία.


Ο Ιππότης (Πρίγκιπας) Μπαστούνι, Ο Πρίγκιπας του Άρματος της Φωτιάς είναι ταχύς, γρήγορος, δυνατός, μάλλον βίαιος, εντούτοις δίκαιος και γεναίος, ευγενής, απεχθανόμενος τη μικροπρέπεια. Κακά επηρεασμένος είναι σκληρός, βάναυσος, αδιάλλακτος, προκατειλημμένος, με κακή φύση.


Ο Βαλές (Πριγκίπισσα) Μπαστούνι, Η Πριγκίπισσα της Λαμπερής Φλόγας, Το Ρόδο του Παλατιού της Φωτιάς, δείχνει λαμπρότητα, θάρρος, ομορφιά, δύναμη, αιφνίδια στο θυμό ή στην αγάπη, την επιθυμία της δύναμης, ενθουσιασμό και εκδίκηση. Κακά επηρεασμένη είναι επιφανειακή, θεατρική,
σκληρή, ασταθής και τυραννική.


Ο Βασιλιάς Κούπα, Ο Βασιλιάς των Στρατιών της Θάλασσας είναι χαριτωμένος, ποιητικός, αφροδισιακός και νωθρός, αλλά ενθουσιώδης. εφόσον διεγερθεί. Κακά επηρεασμένος είναι αισθησιακός, νωθρός και ανειλικρινής.


Η Βασίλισσα Κούπα, Η Βασίλισσα των θρόνων των Υδάτων είναι ευφάνταστη, ποιητική, ευγενική, αν και όχι πρόθυμη να αναλάβει μεγάλες ανησυχίες για άλλους. Επίσης κοκέτα και καλής φύσης κάτω από μια ονειροπόλα εμφάνιση. Η φαντασία της είναι ισχυρότερη από το συναισθημά της. Ευεπηρέστη από άλλες επιρροές και συνεπώς εξαρτημένη περισσότερο από τις διπλανές κάρτες απ' ό,τι τα περισσότερα άλλα σύμβολα.


Ο Ιππότης (Πρίγκιπας) Κούπα, Ο Πρίγκιπας τπου Άρματος των Υδάτων είναι λεπτός, βίαιος, πανούργος και καλλιτεχνικός. Μια άγρια φύση με μια ήρεμη εξωτερική εμφάνιση. Ισχυρός για καλό ή κακό, αλλά προσελκυόμενος περισσότερο προς το κακό εάν συμμαχήσει με τη φαινομενική δύναμη ή σοφία. Κακά επηρεασμένος είναι έντονα κακός και ανηλεής. Κυβερνά από την Εκλειπτική μέχρι τις 45° και από τις 20° του Ζυγού μέχρι τις 20° του Σκορπιού.


Ο Βαλές (Πριγκίπισσα) Κούπα, Δείχνει γλυκύτητα, ευγένεια και καλοσύνη. Με φαντασία, ονειρώδης, μερικές φορές αδιάφορη, αν και οργίλη εάν διεγερθεί. Κακά επηρεασμένη είναι εγωίστρια και τρυφηλή.


Ο Βασιλιάς Σπαθί, Ο Κύριος των Ανέμων είναι ενεργητικός, έξυπνος, λεπτός, βίαιος, εκλεπτυσμένος, θαρραλέος, επιδέξιος, με λίγη κλίση προς τη τυραννία. Υπερεκτιμά τα μικρά πράγματα, εκτός και αν είναι καλά επηρεασμένος. Κακά επηρεασμένος είναι απατηλός, τυραννικός και πανούργος.


Η Βασίλισσα Σπαθί, Η Βασίλισσα των Θρόνων του Αέρα έχει έντονη αντίληψη και παρατηρητικότητα. Είναι λεπτή, γρήγορη, εμπιστευτική, συχνά επίμονα ακριβής σε επιφανειακά πράγματα, χαριτωμένη, με αγάπη για το χορό και την ισορροπία. Κακά επηρεασμένη είναι σκληρή και αναξιόπιστη, αν και εξωτερικά καλή.


Ο Ιππότης (Πρίγκιπας) Σπαθί, είναι γεμάτος από ιδέες, σκέψεις και σχέδια, δύσπιστος, καχύποπτος, σταθερός στη φιλία και στην έχθρα, προσεκτικός, βραδύς, υπερπροσεκτικός. Συμβολίζει το Άλφα και το Ωμέγα, το Δότη του Θανάτου που σκοτώνει τόσο γρήγορα όσο δημιουργεί. Κακά επηρεασμένος είναι σκληρός, μοχθηρός, συνομωτικός, πεισματάρης, εντούτοις διστακτικός και αναξιόπιστος.


Ο Βαλές (Πριγκίπισσα) Σπαθί, Η Πριγκίπισσα των Ορμητικών Ανέμων - Ο Λωτός του Παλατιού του Αέρα δείχνει σοφία, δύναμη, οξύνοια, λεπτότητα στα υλικά πράγματα, χάρη και επιδεξιότητα. Κακά επηρεασμένη είναι ελαφριά και πονηρή.


Ο Βασιλιάς Πεντάκτινο,εκτός και εάν είναι πολύ καλά επηρεασμένος, είναι γενικά βαρύς, νωθρός και υλικός. Εργατικός, έξυπνος και υπομονετικός στα υλικά πράγματα. Κακά επηρεασμένος είναι άπληστος πλεονέκτης, νωθρός, ζηλιάρης και άτολμος, εκτός και αν βοηθάται από άλλα σύμβολα.


Η Βασίλισσα Πεντάκτινο, Η Βασίλισσα των Θρόνων της Γης είναι ορμητική, καλή, δειλή, μάλλον γοητευτική, μεγαλόκαρδη, ευφυής, μελαγχολική, ειλικρινής, αν και με πολλές διαθέσεις. Κακά επηρεασμένη είναι αναποφάσιστη, καπριτσιόζα, ανόητη και ευμετάβλητη.


Ο Ιππότης (Πρίγκιπας) Πεντάκτινο, δείχνει αύξηση της ύλης, αύξηση του καλού και του κακού, στερεοποίηση, πρακτική εφαρμογή, σταθερότητα και αξιοπιστία. Κακά επηρεασμένος είναι ζωώδης, υλικός και βλάκας. Είναι βραδύς στο θυμό, αλλά λυσσαλέος εάν διεγερθεί.

Ο Βαλές (Πρίγκιπας) Πεντάκτινο, είναι γεναιόδωρη, καλή, φιλόπονη, ευεργετική, προσεκτική, θαρραλέα, προφυλακτική, ευπλαχνική. Κακά επηρεασμένη είναι σπάταλη και άσωτη.


ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΣ ΑΣΣΟΙ
Οι τέσσερες Άσσοι αντιπροσωπεύουν τη δύναμη του Πνεύματος καθώς αυτή ενεργεί πάνω στην ουσία των Τεσσάρων Στοιχείων και αντιστοιχούν κατά σειρά στη κυριαρχία των Τεσσάρων Γραμμάτων του Ιερού Ονόματος .
Ο Άσσος Μπαστούνι, Η Ρίζα των Δυνάμεων της Φωτιάς, συμβολίζει δύναμη, ορμή, ισχύ, ρώμη, ενέργεια και κυβερνά σύμφωνα με τη φύση του διάφορα έργα και υποθέσεις.
Ο Άσσος Κούπα, Η Ρίζα των Δυνάμεων των Υδάτων, συμβολίζει γονιμότητα, παραγωγικότητα, ομορφιά, ευχαρίστηση, ευτυχία κ.λ.π.
Ο Άσσος Σπαθί, Η Ρίζα των Δυνάμεων του Αέρα, συμβολίζει της Επικληθείσα σε αντίθεση με τη Φυσική Δύναμη, διότι είναι η Επίκληση του Ξίφους. Ανυψωμένο προς τα πάνω αυτό επικαλείται το Θείο Ανεστραμμένο γίνεται έτσι ένα τρομερά κακό σύμβολο. Αντιπροσωπεύει επομένως μια πολύ μεγάλη δύναμη για καλό ή κακό, αλλά επικληθείσα.


Ο Άσσος Πεντάκτινο, Η Ρίζα των Δυνάμεων της Γης, αντιπροσωπεύει την υλικότητα σε όλες τις έννοιες, καλές και κακές, και είναι συνεπώς κατά μια έννοια ψευδασθητικός. Δείχνει το υλικό κέρδος, την εργασία, τη δύναμη, το πλούτο κ.λ.π.


ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ 36 ΚΑΡΤΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΑΡΚΑΝΑ
Τα Τέσσερα Δυάρια συμβολίζουν τις δυνάμεις του Βασιλιά και της Βασίλισσας. Την έναρξη της δύναμης, αλλά προτού ρθουν σε δράση ο Ιππότης και ο Βαλές. Συνεπώς δηλώνουν γενικά την έναρξη και γονιμοποίηση ενός πράγματος.
Τα Τέσσερα Τριάρια αντιπροσωπεύουν γενικά την πραγμάτωση της δράσης εξ' αιτίας του φανερωνόμενου Πρίγκιπα (Ιππότη). Μια οριστικά άρξασα δράση για καλό ή κακό.
Τα Τέσσερα Τεσσάρια δείχνουν τελειότητα, πραγμάτωση, ολοκλήρωση, τη τακτοποίηση και παγίωση ενός θέματος.
Τα Τέσσερα Πεντάρια δείχνουν γενικά αντίθεση, αγώνα, πόλεμο και εμπόδια στο εξεταζόμενο θέμα. Η τελική επιτυχία ή αποτυχία δείχνεται με άλλο τρόπο.
Τα Τέσσερα Εξάρια αποδίδονται στο Τίφαρετ και δείχνουν την οριστική επίτευξη και εκτέλεση ενός πράγματος.
Τα Τέσσερα Επτάρια Δείχνουν γενικά μια δύναμη που ξεπερνά το υλικό επίπεδο και είναι σαν ένα στέμμα, το οποίο είναι μεν ισχυρό, αλλά απαιτεί ένα ικανό άτομο για να το φορέσει. Δείχνουν ένα δυνατό αποτέλεσμα που εξαρτάται από την αναλαμβανόμενη τότε δράση. Εξαρτώνται πολύ από τα άλλα σύμβολα που τα συνοδεύουν.
Τα Τέσσερα Οκτάρια δείχνουν γενικά μια μοναχική επιτυχία, δηλαδή μια παροδική επιτυχία που δεν οδηγεί όμως σε μεγάλο αποτέλεσμα πέρα από το ίδιο το αντικείμενο.
Τα Τέσερα Εννιάρια δείχνουν γενικά μια πολύ μεγάλη θεμελιώδη δύναμη. Μια εκτελεστική δύναμη, διότι ακουμπούν σε μια σταθερή βάση, ισχυρή για καλό ή κακό.
Τα Τέσσερα Δεκάρια. δείχνουν γενικά μαι σταθεροποιημένη, αποκορυφωμένη και ολοκληρωμένη Δύναμη, καλή ή κακή. Το ζήτημα πλήρως και οριστικά καθορισμένο. Όμοια με τη δύναμη των Εννιαριών, αλλά με την ολοκλήρωση και πραγματοποίησή της.


Ειδικότερα:
Πέντε Μπαστούνι.
Βίαιος αγώνας, τόλμη, σκληρότητα, βία, λαγνεία και επιθυμία, σπατάλη και γενναιοδωρία. Εξαρτάται γενικά από το εάν είναι καλά ή κακά επηρεασμένη.


Έξη Μπαστούνι.
Νίκη με αγώνα, επιτυχία μέσω ενέργειας και εργατικότητας, αγάπη, ευχαρίστηση αποκτημένη με δουλειά, προσεκτικότητα, κοινωνικότητα και αποφυγή της διαμάχης, εντούτοις νίκη σε αυτή. Επίσης αυθάδεια, υπερηφάνεια για τα πλούτη και την επιτυχία κ.λ.π.
Επτά Μπαστούνι.
Πιθανή νίκη, εξαρτώμενη από την ενέργεια και το κουράγιο, αντίθεση, εμπόδια, δυσκολίες, εντούτοις καρτερία στην αντιμετώπισή τους, φιλονικία, άγνοια, προσποίηση, λογομαχία και απειλή. Επίσης νίκη σε μικρά και ασήμαντα πράγματα και επιρροή πάνω σε υποδεέστερους.
Οκτώ Πεντάκτινο.
Υπερπροσεκτικός σε μικρά πράγματα εις βάρος των μεγάλων. Κέρδος άμεσων χρημάτων σε μικρά ποσά. Μικροπρεπής, φιλάργυρος, φιλόπονος, καλλιεργητής της γης, αποθησαυρίζων, με έλλειψη επιχειρηματικού πνεύματος.
Εννέα Πεντάκτινο.
Πλήρη πραγμάτωση υλικού κέρδους, κληρονομιά, απληστία, αποθησαύριση αγαθών και μερικές φορές κλοπή και κατεργαριά. Όλα ανάλογα με την καλή ή κακή επίδραση.
Το Δέκα Πεντάκτινο.
Ολοκλήρωση υλικού κέρδους και περιουσίας αλλά τίποτα πέρα από αυτό, στην κορυφή της επιτυχίας. Γηρατιά, μεγάλος πλούτος, εντούτοις μερικές φορές μικρή απώλεια και αργότερα βαρύτητα, νωθρότητα του νου, αν και έξυπνος και επιτυχημένος στις χρηματικές συναλλαγές.
Δύο Σπαθί.
Αντιφατικά χαρακτηριστικά στην ίδια φύση. Δύναμη μέσω πόνου. Ευχαρίστηση μετά από πόνο. Θυσία και βάσανα, εντούτοις δύναμη μέσα από αυτά σαν ο ίδιος ο πόνος να είχε επιφέρει την ευχαρίστηση. Αποκατασταθείσα ειρήνη, ανακωχή, διευθέτηση των διαφορών, δικαιοσύνη. Αλήθεια και αναλήθεια. Λύπη και συμπάθεια για όσους έχουν προβλήματα, βοήθεια στους αδύναμους και καταπιεσμένους, ανιδιοτέλεια. Επίσης μια κλίση προς την επανάληψη προσβολών.
Τρία Σπαθί.
Διάσπαση, διακοπή, χωρισμός, φιλονικία, διασπορά ασυμφωνίας και διαμάχης, κατεργαριά, λύπη, εντούτοις διασκέδαση στις κακές απολαύσεις, τραγούδι, πιστότητα στις υποσχέσεις, τιμιότητα στις χρηματικές συναλλαγές, εγωιστής και άσωτος, εντούτοις μερικές φορές γενναιόδωρος. Απατηλός στα λόγια και στην επανάληψη.
Τέσσερα Σπαθί.
Ανάπαυλα από λύπη, εντούτοις μετά από αυτή και διά μέσου αυτής. Ειρήνη μετά από πόλεμο. Χαλάρωση της ανησυχίας. Ησυχία, ανάπαυση, ανάπαυλα και αφθονία, εντούτοις μετά από αγώνα. Τα αγαθά αυτής της ζωής, αφθονία. Μεταβαλλόμενη ανάλογα με τον επηρεασμό της, όπως και στις άλλες περιπτώσεις.
Πέντε Κούπα.
Τέλος της ευχαρίστησης: απογοήτευση, λύπη και απώλεια πραγμάτων από τα οποία αναμένεται ευχαρίστηση. Λύπη, απάτη, προδοσία, κακεντρέχεια,
κακολογία, ευσπλαχνία και καλοσύνη κακά ανταποδιδόμενες. Όλα τα είδη των ανησυχιών από απρόσμενες και ανυποψίαστες πηγές.
Έξη Κούπα.
Έναρξη μιας σταθερής αύξησης στα κέρδη και την ευχαρίστηση, αλλά έναρξη μόνο. Επίσης προσβολή, αναζήτηση, γνώση και σε μερικές περιπτώσεις πάλη και ανταγωνισμός από μια αδικαιολόγητη αυτοπροβολή και ματαιοδοξία του ατόμου. Μερικές φορές αγνώμων και υπερόπτης. Μερικές φορές ευχάριστος, φιλικός και υπομονετικός, ανάλογα με τον επηρεασμό της.
Επτά Κούπα.
Πιθανή νίκη, αλλά ουδετεροποιημένη από την απάθεια του ατόμου. Απατηλή επιτυχία. Εξαπάτηση τη στιγμή της φαινομενικής νίκης. Ψεύδος, λάθος, ανεκπλήρωτες επιθυμίες. Μέθη, οργή, ματαιοδοξία, λαγνεία, μοιχεία, βία εναντίον των γυναικών. Εγωιστική παραλυσία. Εξαπάτηση στον έρωτα και στη φιλία. Συχνά επιτευχθείσα επιτυχία, αλλά μη συνεχιζόμενη.
Οκτώ Μπαστούνι.
Πάρα πολύ δύναμη εφαρμοσμένη πάρα πολύ ξαφνικά. Βίαιη, αλλά μη διαρκούσα. Ταχύτητα, κουράγιο, τόλμη, αυτοπεποίθηση, ελευθερία, πόλεμος. Βία, έρωτας της υπαίθρου, σπορ του αγρού, κήπος, λιβάδια. Γενναιόδωρος, λεπτός, ευφραδής, εντούτοις κάπως αναξιόπιστος. Άπληστος, αυθάδης, καταπιεστικός. Κλοπή και ληστεία, ανάλογα με τον επηρεασμό της.
Εννέα Μπαστούνι.
Τρομερή και σταθερή δύναμη που δεν μπορεί να κλονιστεί. Ηράκλεια δύναμη, εντούτοις μερικές φορές επιστημονικά εφαρμοζόμενη. Μεγάλη επιτυχία, αλλά με αγώνα και ενέργεια. Νίκη μετά από φόβο και τρόμο. Καλή υγεία και ανάρρωση, εντούτοις αμφιβολία. Γενναιόδωρος, εξεταστικός και περίεργος, με ενδιαφέρον για την εξωτερική εμφάνιση, ατίθασος, πεισματάρης.
Δέκα Μπαστούνι.
Μερικές φορές δείχνει αποτυχία σε ένα θέμα και μια αντίθεση πάρα πολύ δυνατή για να μπορεί να ελεγχθεί, η οποία προκύπτει στην αρχή από το πολύ μεγάλο εγωισμό του ατόμου. Μοχθηρία, ελαφρύτητα, ψεύδος, κακία, συκοφαντία, φθόνος, πείσμα, ταχύτητα στο κακό, εάν είναι κακά επηρεασμένη. Επίσης γενναιοδωρία, αυτοθυσία και αμεροληψία, εάν είναι καλά επηρεασμένη.
Δύο Πεντάκτινο.
Η αρμονία της αλλαγής. Μεταβολή κέρδους ή απώλειας, αδυναμία και δύναμη, μεταβαλλόμενη συνεχώς απασχόληση, περιπλάνηση, δυσαρέσκεια με οποιαδήποτε παγιωμένη κατάσταση των πραγμάτων. Τη μια χαρούμενος, την άλλη μελαγχολικός, φιλόπονος, εντούτοις αναξιόπιστος, τυχερός μέσω συνετής διαχείρισης, εντούτοις μερικές φορές υπερβολικά ανόητος. Εναλλακτικά ομιλητικός και καχύποπτος. Καλός, εντούτοις αμφιταλαντευόμενος και ασυνεπής. Τυχερός στα ταξίδια. Επιχειρηματικός.
Τρία Πεντάκτινο.
Εποικοδομητική δύναμη, ανοικοδόμηση, ανέγερση, δημιουργία, πραγμάτωση και αύξηση υλικών αγαθών, κέρδος σε εμπορικές συναλλαγές, υψηλή κοινωνική θέση, αύξηση περιουσίας, επιρροή, ευφυία στις επιχειρήσεις, εγωισμός, έναρξη ενός θέματος που πρόκειται να εδραιωθεί αργότερα. Στενόμυαλος και προκατειλημμένος, οξύνους σε θέματα κέρδους.
Τέσσερα Πεντάκτινο.
Προκατειλημμένος, άπληστος, καχύποπτος, προσεκτικός και μεθοδικός, αλλά δυσαρεστημένος.
Λίγη τολμηρότητα ή πρωτοτυπία. Μεταβαλλόμενη ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Πέντε Σπαθί.
Τέλος του αγώνα με το αποτέλεσμα εναντίον του ατόμου, αποτυχία, ήττα, ανησυχία, πρόβλημα, πενία, φιλαργυρία, λύπη μετά από κέρδος. Εργατικός, ακούραστος, απώλεια, ποταπότητα φύσης. Μοχθηρός, συκοφάντης,ψεύτης και
διαδοσίας. Ένας ανακατωσούρας που χωρίζει φίλους, ο οποίος μισεί να βλέπει την ειρήνη και την αγάπη μεταξύ των άλλων. Σκληρός, εντούτοις δειλός, αγνώμων και αναξιόπιστος. Έξυπνος και γρήγορος στη σκέψη και στο λόγο. Αισθήματα ευσπλαχνίας που διεγείρονται εύκολα αλλά δεν διαρκούν.
Έξη Σπαθί.
Επιτυχία μετά από άγχος και βάσανα. Εγωισμός, ομορφιά, έπαρση, αλλά μερικές φορές μετριοφροσύνη με αυτή, κυριαρχία, υπομονή, μόχθος, κ.λ.π., ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Επτά Σπαθί.
Μερική επιτυχία, που υποχωρεί κοντά στη νίκη σα να έχουν εξαντληθεί τα τελευταία αποθέματα ενέργειας. Τάση προς την απώλεια όταν πάνω στο σημείο του κέρδους δεν συνεχίζεται η προσπάθεια. Οπαδός της αφθονίας, επιρρεπής στην επίδειξη, στα κομπλιμέντα, τις ύβρεις, την αυθάδεια και στην κατασκόπευση των άλλων. Προδίδει εύκολα την εμπιστοσύνη των άλλων, να και όχι πάντα σκόπιμα. Μάλλον διστακτικός και αναξιόπιστος, ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Οκτώ Κούπα.
Παροδική επιτυχία, αλλά χωρίς περαιτέρω αποτέλεσμα. Τα πράγματα εγκαταλείπονται αμέσως μόλις αποκτηθούν. Νωθρότητα, μη διαρκούσα επιτυχία, ακόμα και στο εξεταζόμενο θέμα. Ταξίδι από το ένα μέρος στο άλλο. Μιζέρια και δυσαρέσκεια χωρίς αιτία. Αναζήτηση πλούτου. Αστάθεια, ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Εννέα Κούπα.
Πλήρης και τέλεια ευχαρίστηση κι ευτυχία σχεδόν τέλεια. Αυτοέπαινος, ματαιοδοξία, έπαρση, περιαυτολογία, εντούτοις καλός και αγαπητός, μπορεί και με αυταπάρνηση. Υψηλόφρων, μη ικανοποιούμενος εύκολα με μικρές και περιορισμένες ιδέες. Επηρρεπής στο να γίνει επιζήμιος από τη μεγάλη του ματαιοδοξίας.


Δέκα Κούπα.
Διαρκής και μόνιμη επιτυχία, ευτυχία επειδή είναι εμπνευσμένη από ψηλά. Όχι αισθησιακός όπως το Εννέα Κούπα. Ο Κύριος της Υλικής Επιτυχίας, εντούτοις σχεδόν πιο αληθινά ευτυχισμένος. Ευχαρίστηση, ασωτεία, παραλυσία. Ευσπλαχνικός, ήρεμος, ειρηνοποιός. Καλός, γενναιόδωρος, ακόλαστος, σπάταλος κ.λ.π., ανάλογα με τον επηρεασμό της.
Ας σημειωθεί ότι αυτή η κάρτα δεν είναι τόσο καλή όσο αρχικά φαίνεται. Αντιπροσωπεύει την ανία και την έριδα που δημιουργείται από αυτή, την αποστροφή που απορέει από τη πολύ μεγάλη χλιδή. Θα μπορούσε ιδιαίτερα να αντιπροσωπεύει την έξη των ναρκωτικών, την υπερβολή του μέθυσου και την εκδίκηση της φύσης.


Δύο Μπαστούνι.
Δύναμη, κυριαρχία, αρμονία εξουσίας και δικαιοσύνης. Τόλμη, θάρρος, αγριότητα, αδιαντροπιά, εκδίκηση, αποφασιστικότητα. Γενναιόδωρος, περήφανος, ευαίσθητος, φιλόδοξος, εκλεπτυσμένος, αεικίνητος, θυελλώδης, έξυπνος, εντούτοις μη συγχωρών και πεισματάρης, ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Τρία Μπαστούνι.
Εδραιωθείσα δύναμη. Πραγματοποίηση της ελπίδας. Ολοκλήρωση του μόχθου, επιτυχία του αγώνα. Υπερηφάνεια, ευγένεια, πλούτος, δύναμη, έπαρση. Χονδοειδής αυτοέπαρση και αυθάδεια. Γενναιοδωρία, πείσμα, ανάλογα με τον επηρεασμό της.
Τέσσερα Μπαστούνι.
Τελειότητα, αποπεράτωση ενός πράγματος οικοδομημένου με προβλήματα και μόχθο. Ανάπαυλα μετά από μόχθο. Λεπτότητα, εξυπνάδα, ομορφιά, ευθυμία, επιτυχία στην αποπεράτωση ενός έργου. Συλλογιστική ικανότητα, συμπεράσματα εξαχθέντα από προηγούμενη γνώση. Μη αμεσότητα, αναξιόπιστος και ασταθής λόγω υπερανησυχίας και βιαστικής δράσης. Χαριτωμένος στους τρόπους. Ενίοτε ανειλικρινής


Πέντε Πεντάκτινο. Προβλήματα με υλικά πράγματα. Μόχθος, εργασία, καλλιέργεια γης, οικοδομική τέχνη, γνώση και οξύτητα στα γήινα πράγματα, πενία, απροσεξία. Καλοσύνη, μερικές φορές χρήματα αποκτηθέντα μετά από σκληρό μόχθο και εργασία. Χωρίς φαντασία, τραχύς, αυστηρός, αποφασιστικός, πεισματάρης.


Έξη Πεντάκτινο.
Επιτυχία και κέρδος στις υλικές επιχειρήσεις, δύναμη, επιρροή, κοινωνική θέση, ευγένεια, εξουσία πάνω στους ανθρώπους. Τυχερός, επιτυχής, δίκαιος και φιλελεύθερος. Κακώς επηρεασμένη μπορεί να είναι επιδειξίας, αναιδής από τη επιτυχία ή άσωτος.


Επτά Πεντάκτινο.
Ανεκπλήρωτες υποσχέσεις επιτυχίας. Απώλεια ενός φαινομενικά υποσχόμενου μέλλοντος. Εξαπατημένες και συνετριμμένες ελπίδες. Απογοήτευση, αθλιότητα, σκλαβιά, ανάγκη και δουλοπρέπεια. Καλλιεργητής της γης κι εντούτοις χαμένος απ' αυτό. Μερικές φορές δείχνει μικρά και μεμονωμένα κέρδη χωρίς περαιτέρω καρπούς, παρόλο που φαίνονται να υπόσχονται πολλά.


Οκτώ Σπαθί.
Πάρα πολύ δύναμη εφαρμοζόμενη σε μικρά πράγματα, πάρα πολύ προσοχή στη λεπτομέρεια σε βάρος της αρχής και των πιο σημαντικών σημείων. Εάν είναι κακά επηρεασμένη αυτές οι ιδιότητες δημιουργούν μοχθηρία, μικροπρέπεια και δικτατορική συμπεριφορά. Υπομονή στη λεπτομέρεια, μεγάλη ευκολία σε μερικά πράγματα, αντισταθμιζόμενη από ισοδύναμη αταξία σε άλλα. Παρορμητικός, του αρέσει εξίσου να δίνει ή να παίρνει χρήματα ή δώρα, γενναιόδωρος, έξυπνος, οξύνους, εγωιστής, χωρίς ιδιαίτερη στοργή. Θαυμάζει τη σοφία, αλλά την εφαρμόζει σε μικρά και ανάξια πράγματα.Εννέα Σπαθί.
Απόγνωση, σκληρότητα, ασπλαχνία, μοχθηρία, πόνος, έλλειψη, απώλεια, αθλιότητα. Βάρος, καταπίεση, μόχθος, πανουργία και πονηρία, ψεύδος, ατιμία,
συκοφαντία. Εντούτοις επίσης υπακοή, πίστη, υπομονή, ανιδιοτέλεια κ.λ.π., ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Δέκα Σπαθί.
Χειρότερο σύμβολο από το Εννέα Σπαθί. Απειθάρχητη πολεμική δύναμη, πλήρη διάσπαση και αποτυχία. Καταστροφή όλων των σχεδίων και προγραμμάτων. Καταφρόνια, αυθάδεια και αναίδεια, εντούτοις ευθυμία και χαρά με αυτό. Ένας μηχανορράφος που του αρέσει να ανατρέπει την ευτυχία των άλλων, επαναλαμβανόμενος, επηρρεπής στη άχρηστη ομιλία, αν και έξυπνος, οξύνους και ευφραδής κ.λ.π., ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Τρία Κούπα.
Αφθονία, επιτυχία, ευχαρίστηση, αισθησιασμός, παθητική επιτυχία, καλή τύχη και επιτυχία. Αγάπη, χαρά, καλοσύνη και γενναιοδωρία. Ανάλογα με τον επηρεασμό της.


Τέσσερα Κούπα. Μια στατική περίοδος στην ευτυχία η οποία μπορεί ή μπορεί να μη συνεχιστεί. Δε δείχνει γάμο και αγάπη τόσο πολύ όσο η προηγούμενη κάρτα. Είναι ένα πολύ παθητικό σύμβολο για να αντιπροσωπεύσει μια τέλεια ολοκληρωμένη αγάπη. Ταχύτητα, κυνήγι και καταδίωξη. Απόκτηση μετά από άμιλλα, μερικές φορές αδικία. Μειονεκτήματα στην ευχαρίστηση.